Hera

Kalashelg!
Igår hade vi som tidigare sagts kalas för både 13 åringen och 1 åringer. Mina föräldrar, M:s föräldrar, M:s syster med sambo och dotter var hit. Det åts tårtor och bullar som jag bakat, drömmar och kladdchokladmuffins som Hästtjejen bakat. Vi åt så ...hu, jag hurves när jag tänker på det, sött vart det!

Morgonen började med att M, Lillbulten och jag sjöng och gav fika på säng till Hästtjejen. Lillbulten fick oxå paket...av Hästtjejen, ett lejon...som hon gillade!




Idag har alla varit och badat, utom jag som stannade hemma för att plugga. Hann en hel del innan de återvände. Sen drog M för att köra skoter med sin pappa...

Hästtjejen fick ett tusenbitarspussel i födelsedagspresent, som hon och jag lägger...vi älskar pussel!

So long!
/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress