Hera

Inget för er som sitter å äter!
Oj oj...man får inte bli förvånad!

Steg upp i morse med Lillbulten, efter ett par timmar smög vi oss upp till M...mysigt att krypa ner hos honom i värmen och han skulle snart kliva upp. Mitt i alltihop så kräks Lillbulten ! På nallen och mitt täcke. Helt obekymrat så tittar hon på det hon...just kräkts upp och petar i det med sina små fingrar lika nyfiket som vanligt. M och jag däremot hoppade snabbt upp för att ta reda på eländet. Det visar sig sen att hon hade en skalbit av frukostens efterrätt, en bit päron, som kittlat längst bak i munnen...

Fattar bara inte hur hon kunde va så oberörd, det var liksom hur naturligt som helst! Jag var berörd, M med...!"glupar" är inga problem men...det där var ingen sån!

/Hera
 Baby Girl 
Svägerskan å Räkan

Haha! Så det kan bli! Vi har oxå haft lite sånt nu, men här är det mest slem *skratt* Tur det går över. Tänk, jag som inte tålde se kräkas förut *ler*
C U later!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress