Hera

Huskur mot magsjuka...vitpeppar!

Hörde min mage i morse...gurglade på ett oroande sätt. Magsjuka har härjat långt ifrån mig men även på nära håll, vi har dock klarat oss hittills. Skolstarter brukar innebära att diverse baciller flyttar till nya hem...hästtjejen började ju igår. Sååå, jag har ätit ett gäng hela vitpepparkorn nu före frukost. Jag ser till att alltid ha det hemma, t.om. på jobbet har vi en burk som vi brukar kasta oss över om vi så bara hör talas om magsjuka. Bank kan verka vara ett fint renligt jobb...men tänk er var alla sedlar och mynt kan ha varit, vandrat från hand till hand... Rena bakteriehärdar!

Nu får vi se om jag klarar mig!
/Hera

StAnnapanna

Det finns nåt som heter Molkosan i hälsokosthyllan Otroligt äckligt men fungerar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress