Hera

Grattis på 1- årsdagen
Just nu, för ett år sedan så vilade vi i det lilla rummet närmast matsalen på BB i Lycksele. Det var så mycket barn som föddes så på natten när vi gick från förlossningsrummet till vårat egna rum så fanns det ingen sån där snygg rock kvar åt mig utan jag fick vira in mig i ett påslakan. Det fanns ingen säng till Lillbulten heller utan hon låg i sängen mellan mig och M men det var jättemysigt.

Ett år går väldigt fort, nu kryper hon runt i väldig fart och plockar överallt...hon går utmed möblerna men eftersom hon kryper snabbt så tycker hon inte att det är lönt att prova gå...det är ju så vingligt så det måste ju vara ett långsammare sätt att ta sig fram tänker hon kanske...

Kalaset gjorde vi bort i helgen så det blir en lugn dag idag!
 2007-01-29 kl 10.47

/Hera
Jenny

Grattis till min lillkusin på ett årsdagen! =)
Ja det var ju nyss hon va i din mage tycker jag!

Ha det bäst!

Love

//J

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress