Hera

GratisBio.se





Värvades till gratisbio.se för ett tag sedan.
Anmälde mig men har inte kollat in vad det var, ikväll gjorde jag det. Man samlar poäng genom att besöka lite hemsidor...himla enkelt var det faktiskt. När man fått 400 poäng så får man en gratis biobiljett...gör ju inte ont alls! Man får 50 poäng direkt, låter man sig värvas får man ytterligare 25..ja då är man en bit på väg..så vill du värvas av mig så klickar du här!  GratisBio.se, värvad av HERA

Därefter klickar du på inte medlem, registrera dig.
Måste ni ange mitt användarnamn så vet ni ju att det är Hera :-)

/Hera






Eva Svensson

Bra tips jag fick här, vill gärna regristrera mig på denna sidan

Eva Svensson

Är lite trött på reklamen för Mamma Mia Bingo

Eva Svensson

inte helt fel tips (tonårsförälder)

Eva Svensson

Inte en chans att jag vinner

Eva Svensson

Det var det jag sade innan den är tjatig

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress