Hera

Att se porrfilm
Hade aldrig kunnat tänka mig att porrfilm skulle bli ett ämne i min blogg...men jag kan inte låta bli.

Tänk dig det här...
Jag är på jobbet. (Jag jobbar på bank)
Vi bestämmer oss för att ha en fest, med andra yrkesgrupper vi brukar samarbeta med. (t.ex vaktbolaget & posten)
Vi på banken bestämmer oss för att ladda upp lite innan festen,
Vi håller till på banken
Vi hyr en porrfilm
Vi vet om att en av dem som vi ska träffa sen på kvällen (kanske nån på vaktbolaget?) är med i den
Vi tittar på den...

Den som var med i filmen, får veta det här sen...vi får var och en be om ursäkt...för det var ju rätt taffligt gjort?
Den som var med i filmen vill inte jobba med oss mer...va känslig den var?
Banken sa : mä, det var väl inte så lämpligt...fy

Nu hände det här inte på mitt jobb...(för mig känns det helt osannolikt att det skulle ske) utan på nån annans jobb...

Poliser var det...på stationen hände det...

Hur är folk funtade undrar jag?
Ladda upp inför en fest med porrfilm...?
Sen undrar man över varför övergrepp sker när folk är onyktra...!

Porrfilm...anser en del ha med sex att göra...andra anser att det inte har det utan har med kvinnoförtryck att göra...de som väljer att se på porrfilm med glädje tycker nog att det första påståendet stämmer bäst. Jag tycker då att det vore rimligt att man såg det...med den man tänkte ha sex med...eller? 

/Hera

Västerbottens Folkblad
Anna

Vilket vansinne!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress