Hera

2008 Vecka 1
"Det är resan, inte målet som är det viktiga"  Michel de Montaigne

Nytt år, nya möjligheter :-)

Vi är alla hemma i Bodarna igen, förutom Hästtjejen. M är ute och skottar snö med traktorn, vilket gör att han är så lycklig som han någonsin kan vara! Nyårsafton gjorde vi ingenting, det behövde vi nog för vi gör rätt mycket annars...vi åt gott och hade trevligt med min far och lillebror. Sen har vi haft lång sovmorgon, den behövde vi också. Här hemma är det nu rätt mycket saker överallt men vi får plocka och sortera in lite varje dag.

Min mamma är i Sandviken, med min mormor, hos min storasyster...min storasyster har i sin tur barn och barnbarn så de är fem generationer...hoppas de passar på att fota sig...jag vet att magsjuka gått där nere, så det är var inte så säkert att det skulle kunna klaffa.

Veckan som kommer är Hästtjejen borta på jullov (trist tycker vi som är hemma...) M jobbar...jag plockar i saker...

CU
/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress