Hera

V.9 Måndag

  Eftermiddag jobbar mannen denna vecka, morgon dock just denna dag. Sedan flyttar de skotaren med, skördaren flyttades...fredagmorgon tror jag. Dom for långt borti tjottis! Så nu har han väl nån timma resväg enkel väg.

Själv ska jag bada idag med Lillbulten, sen är det en till Hemvärnskurs...ikväll, Vännäs igen.
Tapeter ska handlas in och sedan skulle jag behöva träffa en sjukgymnast...har haft en låsning i ryggen....sedan i juni...ifjol...har varit illa av och till men nu är det VÄRRE..har fått börja senaste dagarna med en Alvedon....jag som ALDRIG äter piller om det inte är absolut nödvändigt...Ni som har hängt med mig från mitt tidigare bloggande vet ju hur det var med mitt första å andra  sjukgymnastbesök då, i juni. Vid det tredje fick jag hjälp...men det försvann inte helt (bara på en sida). Svärmor sa häromdan att jag skulle fundera på varför jag fick låsningen. Å det är sant, gräva så mycket när man är rätt otränad som jag var...inte så klokt. Ursäktar mig med att sånt där också är träning men jag kan ju inte lugna mig när jag börjat...sprida ut på det...utan allt ska grävas upp NU!

På fredag får Hästtjejen Sportlov...kanske åker man nordväst...samtidigt så ska jag upp v 11...och så skulle jag vilja åka upp den 15:e...fast den 14:e ska M och jag vara i Umeå....Ibland är det tätt på given...fast förrut körde ju M varje vecka...

Har ni saknat smileysarna...ja det är länge sen...här kommer en!Digging


/Hera



Oj, veckans ordspråk blir då...
"Jag har dallriga lår, men som tur är har jag en mage som döljer dem!"
Joan Rivers

Svägerskan uppi backen

Haha! Gillar dagens ordspråk!!! Klockren! Vi kommer oxå på badet idag (äntligen). Med tillhörande pappa blir det tom. Vi ses!

Anonym

Haha, skönt ordspråk.. :) Den inställningen skulle va skön att leva efter.. :)

ÅM

Gillar ordspråket =). Hur har det gått för Hästtjejen med hästletandet?

Hera

Nja...vi...eller hon har inte hittat någon än...det finns hästar att hyra, men inte på sommaren
:-)Jag har inte hjälpt henne, har dåligt samvete men jag har så mycket nu. Efter första april släpper det för mig för då har jag gjort tentan å annat ...DÅ ÄR DET VÅÅÅÅÅRRRRRR! hi hi

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress