Hera

V.8 Måndag
Inspirerad av en kommentar min lillebror lämnade förra veckan kommer här veckans citat, av Sophia Bush:

" För att finna lyckan måste du först känna dig hemma i dina egna skor. Resten löser sig på vägen"

Har ett födelsemärke som jag har en stark känsla av att jag borde ta bort (borde ordnat för länge sedan), ska ta mig an det den här veckan igen. Kontaktade vårdcentralen här för ett par veckor sedan men de var helt ointresserade av min önskan och min oro...så jag vänder mig åt annat håll nu. Får se hur det går.

Del två på min stabsutbildning har jag på onsdagkväll, Vännäs är det som gäller denna gång. Sist var det Balsjö...där hade jag aldrig varit förrut.

Annars rullar allt på enligt plan, saker och ting reder sig sakta men säkert...ser mest fram emot våren!!! Solen, knoppar, värme....mysigt!  M och jag pratade lite kring det här ikväll, han ser fram emot löpträningen...ja alla är vi olika. Hur går det då för mig med mitt sundare leverne...äre lönt? Jo, jag äter fortfarande så lite socker som möjligt...kolhydrater jag äter försöker jag se till att de är långsamma. Däremot så har det slunkit ner nån efterrätt här och där när man blivit bjuden. Bl.a svärfar är ju skoningslös, bjuder alltid på hemglass Stor o God med hjortronsylt...gott. Äter dock inte där så ofta så det gör förhoppningsvis inte så mycket. Eftersom jag inte väger mig så vet jag inte om jag gått ner i vikt men det känns så. Sen säger M att jag tagit ihop...han uttrycker det så, aldrig att jag går upp eller ner i vikt utan att ...nu har du nog täjje ihop!....tur att han har vett att aldrig säga att jag schvulli ut....

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress