Hera

V 7 Måndag
Den här veckan är det mycket för Hera.

Måste hinna ikapp i läsningen.
Måste göra min inlämningsuppgift!!!
Måste få tag på någon i Vindeln så jag kan får göra min tenta där...varför svarar inte folk på sin jobbe-post?
Hästtjejen är ledig på tisdag
Onsdag, lillebror fyller år
Onsdagkväll stabsutbildning i Balsjö
Torsdag vaccination, vägning, mätning, tandhygenist för Lillbulten
Torsdagkväll föreläsning i Vindeln (Fredrik Paulun)
Borde fixa lite bankärenden för Hästtjejen.
Å annat smått och gott

Vi börjar veckan med att bada med Räkan och Svägerskan!

Det här citatet av Alexander Graham Bell tycker jag är bra:

"När en dörr stängs, öppnas en annan.
Men vi tittar ofta så länge och ångerfullt på den stängda dörren att vi inte ser den som öppnats för oss"

/Hera

Vänta nu, visst är det alla hjärtans dag också?

Jag kommer aldrig att glömma vad som hände på alla hjärtans dag 1996...
Barbro

Fredrik Paulun är en bra föreläsare! i alla fall då jag var å hörde honom/ systeryster

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress