Hera

Segt för blogg.se
Skrev ett inlägg igår kväll, eller natt om jag ska vara ärlig. Jag är ju en nattskata och känner mig som mest kreativ när kvällningen närmar sig. Tyvärr är det ofta så att det är så segt den tiden när man ska logga in sig på sin blogg för att skriva sitt inlägg. Hade skrivit ett ganska långt men fick det aldrig publicerat...

Episode 205


Hur som helst, jag grät floder när jag såg Brothers & Sisters igår. Gud vilket sorgligt avsnitt!





Innan var jag på plastparty, köpte mig bl.a en shaker...jag har ju haft en sådan tidigare men den liksom många av mina andra plastsaker är borta...troligen rensats bort i någon period då jag inte ville ha plast i mitt kök, utan enbart porslin...man kunde ju lagt det i en låda och sparat det men vem vet det kanske jag har fast jag har så många lådor...på flera ställen.
En liten babygosse var på partyt med sin mamma, de bor i grannbyn och han är världens sötaste som finns. Så söt så jag skulle kunna äta upp honom, skulle jag måsta välja Lillbulten en make nu så skulle jag välja honom! Mörkt hår, blåaste ögon, smilgropar...glad och givetvis charmig!

Här kommer en länk till vindkraftverket i Skarven...nya bilder har kommit in, det är stora greijer det där!

Här kommer en annan länk som svågern tipsade om igår, födelsedagar och adresser på ett överskådligt sätt. Jag upplever inte att han är den som hänger på låset med tårtor, blommor och presenter när någon fyller år men han tyckte den sidan var jättebra för då missar " jag inte att någon fyller år". Man kan lägga in så man får påminnelser...ja det är i alla fall något för mig!

Har läst på fyra Big Lake bloggar att man fått vykort (troligen inte från samma person) från Thailand....jag har inte fått nåt...bu huuu. Huvudsaken är dock att systerdottern har det bra och det verkar hon! Hon har vad jag vet inte varit så mycket utomlands...en hel del i Norge i och för sig men inte längre bort...så jag tycker det är så häftigt att hon drog iväg så långt och så länge!

Jag har en brorsdotter som flyttar till Birmingham, det är också coolt!

/Hera
Lisa

ang sajten birthday.se, om du gör dig medlem där och sedan på zylber.com så får man 100 kr att handla smycken för. ingen fraktavgift eller nånting..både jag och mannen är numera medlem (å mamma å pappa å syrran å...osv hehe, å jag är en massa smycken rikare :))
Nu har jag bloggat om fler "kändisar" än magnus uggla som dykt upp i släkten!!

Ice Lady

Håller med om att blogg.se är segt på kvällskvisten... Så irriterande! (Jag är också en nattskata, he he...)

Grät också floder till Brothers & Sisters igår! ^^ Hjärtgripande om något! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress