Hera

Schkabank!
Lät det när tjejen (inte min) ramlade av hästen (som kastade av henne just efter de fattat galopp) och landade i sargen...tiden stod stilla en stund men allt gick bra. Herrejistenes vad rädd man blir! Efter en stund så hoppade hon upp på hästryggen igen...men efter lektionen gick hon illa...nu kommer jag ihåg varför jag slutade rida...Hästtjejen säger däremot att det är sånt som händer och att det är så roligt så det är värt ett falll då och då...mmm

Magnus Uggla slutar blogga!
Vad ska jag nu läsa....hmmm

Jag bloggar på....däremot vägrar jag gå in på facebook! Det är jag döless på!

Jag planterade lite fröer idag....Basilika, Lobelia och lite sallad...tidigt, ja jag vet :-) Det här med trädgård har varit en stor passion för mig men det har svalnat de senaste åren, ifjol satte jag inte ett frö! Däremot så pockar det på nu, det känner jag och det känns.....bra!
 Flower 
/Hera
Lisa

kolla in min kusin på bilden jag lagt ut på min blogg, där kan man se att vi är släkt med uggla...håret avslöjar det!

Hera

Jo ...på håret ser man det ;-) då kan jag läsa din blogg istället!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress