Hera

Lost lost
Va int' å rör ti hä du int ha å göra vä!

Var det  en chef som sa till mig på ett sommarjobb jag hade för länge länge sen. Kändes då hårt att höra men det kanske var rätt vid just det tillfället.....

När vi flyttade hit i december så köpte vi en tv med inspelningsbar hårddisk, har inte orkat/haft tid att sätta mig in i hur den funkar men testade den iförrgår inför igår kväll. Huset var nämligen tomt, M jobbade, jag var på stabsutbildning, Lillbulten var hos svärföräldrarna och Hästtjejen hos svägerskan. Jag lämnade huset vid halvfem, hade programerat tv:n för att spela in Lost...lämnade tv:n på + "modemet" som tar in kanalerna. Tänkte skriva en lapp men vad då, alla var ju borta och ingen skulle komma hem före mig...gömde dock dosan till modemet utifall någon mot förmodan skulle komma hem och få för sig att stänga av den....

Glad i hågen kom jag hem 23.00.....någon har varit in...letat rätt på alla fjärrkontroller
OCH STÄNGT AV ALLT!

Jag och M har därmed missat Lost!

Hmmmmm.....not happy!

Troligen är den skyldige min ordningssamma dotter...så jag kanske inte ska skälla trots allt...

:-)
/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress