Hera

Lärd och tärd!
 
Army Woman nu har jag lärt mig allt om den där mackapären( okey, nu överdrev jag...inte allt) ....varför är det alltid bara jag som vågar ställa dom dumma frågorna på kurser?...eller är det bara jag som är så dum så jag inte förstår allt direkt? Ja ja, det bjuder jag på!

Hur gick det med tapeterna? Jo men klart de hade Boråstapeter! Det är ju de tapeter vi säljer mest av, sa hon på färgaffären. Positivt intryck fick jag av butiken, ungefär som hemma men med lite mer ordning och reda i lokalen...liksom mer inspirerande!

Nu är jag trött!

God natt!
/Hera
Linda

Håller med dig om att affären här hemma är stökig och inte särskilt inspirerande.. jag får sån lust att röja när jag är där.. inte hemma då utan i själva affären...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress