Hera

Klurigt...gick bra
Jo men jag fick ju godkänt på uppgift två med...skönt! Känner dock att jag inte knäckt "koden" än men det är bara att göra fler övningsuppgifter...

Det ringde en kille i morse och ville veta vilken storlek jag har på underkläder...för då skulle han skicka mig en uppsättning, helt gratis...
- öhhh nej det vill jag inte
- vill du inte få det gratis, det kostar inget...inte ens porto
- nej...jag vill inte tala om vad jag har för storlek på mina underkläder till en helt främmande karl...nej tack.

Ja, jag är väl pryd!

/Hera
Sanna

Hoppas du får en bra dag :)

Sofia

Vem vet om han ens skulle skicka några underkläder liksom?

Camilla

haha, gratis underkläder är ju bra. :P

Linda

En gång ringde det en kille från en mack (törs inte säga vilken he he) och undrade om jag ville bli medlen. Ja, why not? Svarade på en massa frågor (adress och sånt) sen frågar han: vikt? Va? (På
min bil? hann jag tänka)... jag blev aldrig medlem.

Lisa

Nä du, så fprt jag ser nåt konstigt nummer så brukar jag i princip svara nej jag ska inte ha nåt!
haha det har ju börjat ringa folk typ jämt!

ÅM

Nej, du är inte pryd! Jag hade gett samma svar. Jag köper väl de underkläder jag vill ha själv! Är mkt anti mot telefonförsäljare!

En Bitter Blondins Blogg

Hej, bra att du sa nej! Jag vill verkligen varna alla för det här företaget som prackar på en "gratis" trosor, kalsonger och rakhyvlar och sedan fortsätter trots att man sagt upp medlemsskapet! Har snokat reda på lite info om företaget här:

http://josabeth.blogs.se/2008/03/11/divine-toxic-underwear-vitalica-easy-sha-3855126

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress