Hera

Friday
Veckorna susar iväg!

Igår när jag var i Lycksele passade jag på att springa in på banken där för att få säga hej till lite arbetskompisar. En hade lunch så jag hann surra en stund, det var kul!

Igår kväll var jag på ett Perfect Home party...jisses vad det finns fina saker. Lite kul för hon är den enda som säljer här i norrland...annars finns det i några av våra större städer plus i Norge!

Vill även kommentera det här med rykten...min erfarenhet är att man inte ens ska tro på hälften av det man hör! Känner man de som de går rykten om...och man inte känner igen beskrivningen så ring verderbörande, om det känns viktigt att veta fakta i fallet...är det inte viktigt eller känner man inte personerna det rör ....så ska man inte spekulera så mycket heller...så känner i alla fall jag! Tänk på det....nästa gång ni berättar något vidare som ni hört...på byn...å jag lovar att jag med ska tänka på det...
Kram på er!

/Hera
Anna

I´m alive...tror jag! Vansinnigt tempo och kass info, men bit ihop och kom igen =) Visst var det så?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress