Hera

Flocken är samlad igen!
Då har jag fått hem henne igen, Hästtjejen. Kom hem för en timma sedan, hon åkte med M som varit upp till Big Lake idag. Det känns bra när alla är hemma :-) I Big Lake var allt under kontroll, det känns också bra. Själv har jag försökt läsa idag men det är svårt när Lillbulten hänger i benet och tycker att man är tråkig. Har även tittat på skidskytte, svåger och svärfar var förbi när de åkte skoter så jag fick bjuda på lite fika.

Igår var vi upp till svågern för att käka lite födelsedagstårta som hans mamma bakat, de (föräldrarna) hade tagit med sig den från Haparanda (där de bor)....trots detta var den dubbelt så hög som mina tårtor brukar vara. Det behövdes ingen stor bit för att bli mätt! Kusinerna fotades i hundkorgen. Räkan är född i juni...Lillbulten i januari...det skiljer dock inte speciellt mycket i storlek!

image189
Ps...gissa var min lillebror varit i helgen.....jo i Östersund...nej jag är inte alls avis!
/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress