Hera

V 51 Tisdag
51...52...nytt år...sanslöst!

Har varit dålig på att delge er mina förehavande på sistonde ;)....högtravande lät det!

Såg en underbart charmig film i helgen...Spanglish...däremot vet jag inte om jag missuppfattade slutet/sensmoralen men det var helt värdelöst...slutade med att dottern tackade nej till ett stipendium (för att kunna plugga) för att hennes mor inte var akademiker...man skulle liksom vara som sin mor...Que!...bortser man från just det (tillhörde de sista minuterna av filmen) så var den helt klart sevärd!

SF Bio: PS I love youSåg en annan film igår när jag var hemma med Lillbulten (det blev så tillslut för hon hade så hög feber hela natten mot måndagen plus under dagen) PS I love you...ingen här hemma har velat se den med mig så jag passade på. Den tycker jag var jättedålig! Har jag vetat att det handlade om en kvinna som blivit änka så har jag avstått...Hon fick brev från sin man då och då under första året efter han dött (han hade planerat det så)...jag blev mest arg över hur enkelt hon hade det...hon behövde inte själv bestämma när det var dags att plocka bort makens kläder ur garderoberna...när hon kunde gå ut på fest...utan de besluten gjorde han åt henne...via breven. Seg var den också...nej den var inget för mig...enda ljuspunkterna var närJeffrey Dean Morgan dök upp...han är ju bara såååå snygg!

Det där är lite märkligt tycker jag...när jag tänker på snygga sångare eller skådespelare så är de ofta mörka...typ Robbie Williams, Tom Cruise, Rob Lowe och Enrique Iglesias...men jag har aldrig någonsin haft en mörkhårig pojkvän...utan de har varit lite mer skandinaviska i sitt utseende...hmmmm. Avslutar med Robbie när han sjunger den klassiska My Way!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress