Hera

Tö!

Plusgrader och regn!
Asfalten är framme litegrann nere på byavägen...vad tusan...hur bra é dé för skidföret! Skit också!!!! Ska det vara så här i december? Nej fy bubblan!

Nej Eva-Lotta...någon Magnus Carlsson blev det inte...lycko er som får se honom i Stensele kyrka!!!

Lite reklam för min gamla hemkommun måste jag få göra...jag är ju så stolt över lillbrorsan...han är superduktig :)...ni som känner mig vet vem han är...ni som inte vet vem han är kan ju se om ni hittar någon i Positivet som är lik mig ;)

M var just in...läste vad jag skrivit...han säger att det är bra att det töat. "Tänk om vi varit skogsägare, då har vi sluppit oroa oss för snöbrott på skogen nu när det töat"....ja tänk om det vore så...ehhhh!

Tekopp väntar...eller hur M ;)

/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress