Hera

Må V 49
Äntligen december :-), såg inte julkalendern imorse dock! Är trött som en gnu...om de nu är trötta...

Händelser från helgen:
Svägerskan I-L plockade lös en "huggtand" från Chinook, så nu har vi en att spara!
Jag fick en jättemysig fodrad skjorta av pappa, jag sa en gång att jag ville ha en sådan (han har en sån)...det var gulligt!
Vi fick ta hem en vedtransportör som i och för sig var i typ 20 delar...men det kommer att bli till stor nytta!

Saknar Bluemist´s blogg, äntligen har  Prude uppdaterat sin (månadsvis gäller visst numer, men jag älskar hennes kommentarer )...beundrar Maryams mod, hon har påbörjat ett äventyr (i alla fall i mina ögon).

"Rynkor går i arv. Föräldrar får dem av sina barn"
Helen Hayes
Anonym

Jo, en toy kan aldrig sitta fel :)



Här är Bluemist nya blogg



http://mistyafternoon.blogspot.com/



Pernilla

Åh, vad snäll du är! :-)

Tro det eller ej men jag har faktiskt uppdaterat fast det bara var tre dagar sedan sist! :-O

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress