Hera

Jo jag lever
Tänker inte tråka ut er med någon lång rapport om vad som skett här senaste dagarna ...mor och far har varit här och det var jätteroligt. Sista dagarna på jobbet har varit sjukt jobbiga, jag skötte kassafronten och halva Vindelns kommun var där...kändes det som. Jag älskar när det är fullt upp...men man blev lite trött :) Just nu är Hästtjejen med Sotis, M är ute med Chinook på jakt. Själv sitter jag och lyssnar till när Lillbulten slänger ner en torrfoderbit på golvet, Lila rusar efter, Lillbulten gapskrattar...släpper ner nästa...osv.

Såg en film igår, en komedi. The Weatherman...den var inte särskilt rolig, vem bestämmer om en film tillhör kategorin komedi, action eller drama? För mig är en komedi tokrolig...den här var mest tragisk, sorgsen, visst fick man skratta ibland...

Mamma har skaffat en tax, den är tre år och heter Jonna. Mamma har haft taxar i stort sett under hela mitt liv så hon är så lycklig att hon har en igen. Det är dock den allra minsta hon haft, storlek kanin...och söt. Har bara sett henne på bild...När jag blir stor ska jag ha en egen tax :-)


/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress