Hera

Grötmiddag
Började dagen med ett besök hos sjukgymnasten, jobbar vidare med min hållningsträning...höll dock på att svimma i början av besöket...jaaa säger sjukgymnasten...det kan bli så när man stannar upp och måste lyssna på kroppen. Hon tycker nog att jag är en stressad typ...vilket hon nog har rätt i (just nu i alla fall)

Till middag hade jag bjudit in hela byn på risgrynsgrötsmiddag, alla bofasta kom...(vi har även sommargäster och gymnasiestuderande ungdomar som är borta på veckorna) så vi var totalt 10 stycken. Riktigt trevligt! Den nyinflyttade grannen hade med sig hemägg till mig...mums!

Nej...nu ska jag köra träningsprogrammet jag fick av gymnasten, sedan är det DH och B&S...synd att min enda TV-kväll blir så jäkla sen!







Brothers &
   Sisters

Kanal 5 kl.22:25







Desperate Housewives Kanal 5 Kl 21:00

Leve kanal 5!

/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress