Hera

Demis Roussos
När jag upplevde att mamma och pappa inte riktigt var sams så brukade jag slå på den här skivan...rätt gulligt kan jag tycka så här i efterhand :) Hjälpte dock föga, de separerade när jag var 10 år! En stor sorg när det skedde...men ingen katastrof för mig i längden. De är bästa vänner än idag och umgås väldigt ofta!
Undra om de minns mina tappra försök ? :-)

God Jul mamma och pappa!!!


Här kommer texten:

Ever and ever, forever and ever you'll be the one
that shines in me like the morning sun.
Ever and ever, forever and ever you'll be my spring,
my rainbow's end and the song I sing.

Take me far beyond imagination.
You're my dream come true, my consolation.

Ever and ever, forever and ever you'll be my dream,
my symphony, my own lover's theme.
Ever and ever, forever and ever my destiny
will follow you eternally.

Take me far beyond imagination.
You're my dream come true, my consolation.

Ever and ever, forever and ever you'll be the one
that shines in me like the morning sun.
Ever and ever, forever and ever my destiny
will follow you eternally.


/Hera
Jenny,Robin å Dakira

Vi vill önska er en riktigt God Jul. Hoppas ni har der mys!



Kram på er alla!

Maria

Mer nostalig!!! Den brukade jag åxå lyssna på ;)

litentanta

inte bara kommer du från Vindeln, du har föräldrar med samma musiksmak som mina, det måste vara ett tecken!! morsan ringde häromdagen och var alldeles tårdrypandes jättenostalgisk, hon hade ju hitta honom på Youtube!! o nu ska man notera att min kära moder blir 70 i juli, lite imponerad av hennes surfning blir jag allt ibland! (ang Vindeln-euforin, jag sitter ju i Umeå själv minsann!)

litentanta

o hur jag kunde missa de första raderna förstår jag inte, men mina föräldrar separerade också när jag var 10 år, tecknen hopar sig minsan...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress