Hera

Wii ---
I eftermiddag tog jag mig tid att koppla upp våran spelkonsol mot routern...så nu har jag uppdaterat wii:et. Man får även tillgång till nyhetskanaler och väderkanaler...jag skulle då välja vilket "county" som vi bor i...tog då Västerbotten...då kom det upp tre orter att välja på, alltså vilket som ligger närmast. Vad finns det då att välja mellan...jo Umeå, Vilhelmina och Storuman! Helt otroligt!....Nu bor jag ju inte kvar i "Big Lake"...så jag fick välja ocentrala Umeå he he he...

/Hera
jenny

Jo jag har förstått det på henne att hon är hundsugen :)

Men Dakira är hos Modern tills i morgon, jag tror inte att mormor (min, inte Dakiras=) ) skulle kunna klara av henne nu med armen och allt och hon älskar verkligen att vara hos Modern :)





Kram på er!



Saknar er

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress