Hera

Tvåvåningsgarage?
Har uppdaterat kategorin huset med lite bilder. Carporten har fått en övervåning i helgen...Svärfar och M har slitit som djur...jag är ju lite höjdrädd men klättrade i alla fall uppför stegen när allt var klart för att inspektera och fota. Superbra blev det! Själv passade jag på att klippa gräsmattan i eftermiddag...den hade blåst torr under dagen....Lillbulten åkte med en sväng, lite mysigt var det nog för hon satt och smånynnade i mitt knä.

Annars funderar vi mycket kring hur man ska bygga ut huset på smartaste sätt, till våren är det tänkt att ske. Önskar mig ett program där man enkelt kan rita i 3D...för en inte allt för stor peng... :-) Eller en arkitekt... :-) Ny arbetsvecka väntar och till helgen får vi besök! M:s kusin med familj bilar upp från Stockholm över helgen för att hälsa på oss...det är inte illa!

Good night!
/Hera
Mötley Annika

Hej !



lila e så duktig gick på lådan idag ..och hon käkar mjukmat för fullt ! jag har nya kort på dom alla idag , vi ses .

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress