Hera

Premiär för nr 2 i pottan
Efter middagen satte storasyster lillasyster på pottan, det var dags för syskonkissarstund. Då blev det dock nr 2 för lillasysters del. Storasyster, M och jag tittade beundrande på resultatet efteråt och jublade glatt. Lillbulten tittade på skapelsen med något rynkad näsa och bekymrad min...hon förstod nog inte vad det fantastiska var...

/Hera
Emma

Har fortfarande svårt att bestämma mig för vilken färg som ska sättas i mitt hår. Hjälp mig! det finns bilder på min blogg, andra inlägget. Tack :D

Teela ♥

Nu har jag ny blogg + bloggnamn. Hoppas du vill följa den istället?

Hera

Ja men det var ju passande kommentarer för det här inlägget. Det måste kommit från hjärtat..tack?



;-)

Svägerskan

Men vilken stjärna hon är, lillskruttan!! Vi kanske skulle låna storasystern för att få fjutt på det hela här oxå ler! Vad kul när allt funkar i datorvärlden igen. Ha det gott!

Pernilla

Haha...jag kan förstå att hon blev fundersam över jublet!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress