Hera

Måndag V 34
" Den kloke mannen skapar sina möjligheter själv när inga andra finns." Francis Bacon

Så var det nog för Lillbulten. Efter middagen sköljde jag upp lite vindruvor och la en liten klase på ett fat, vilket jag sedan ställde på vardagsrumsbordet. Lillbulten gillar vindruvor, försökte ta loss en men det gick inte...jag hjälpte henne. Sedan gnällde hon varje gång hon försökte ta loss en...antingen var jag eller M fram och hjälpte henne. Sedan gick M ut och jag satte mig här vid datorn för att läsa några bloggar..efter ett tag blev det lite tyst framför bollibompateven...jo nog hade hon kommit på hur man tar loss druvorna när hon var tvungen. Varenda en hade hon smällt i sig...ska bli spännande att se hur hennes lilla mage reagerar på det!

Jaha...imorgon är det första dagen på dagis för Lillbulten på riktigt, på kvällen första ridlektionen för terminen för Hästtjejen och onsdag första skoldagen för henne på Renforsskolan. Sjunde klass! Oj oj oj känner jag, där var man ju nyss själv...eller?

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress