Hera

Hemkommen.

Då var vi hemma igen, lämnade Hästtjejen i Ekorrsele på vägen hem...jo hon får sova där trots att det är skoldag imorgon...men bara för att skolan inte rikigt kommit igång plus att jag till 100% litar på föräldrarna (=sänggång i tid). Träffade min fasters make innan vi åkte från Juktån, hans fru...min faster alltså var ute och spelade golf med en väninna. Rätt kul för om inte jag minns fel så var maken motståndare till att få golfbana på en del av sina ägor... :-)...bra motion för henne säger han nu :-) Hälsade på Annika och kattungarna i eftermiddag....pip pip lät det åååå vad söta de är! Annika tipsade mig om en hemsida, la det på minnet men minnet måste ha svikit mig för där fanns det inga katt"tillbehör" bara fisk...hittade en annan  dock...www.swecat.com

Nej, en kopp te ropar på mig!

/Hera

Lizaloop

Ja de är ju bara så ljuvliga de små missarna, helst nu när de vinglar runt på golvet!!

Svägerskan

Hallå! Säg åt big brother att han kollar mailen om han inte redan gjort det... :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress