Hera

Helg!
Skönt med helg, hämtade hem Hästtjejen igår som haft en fantastisk vecka. Tyckte att jag hade en bit att köra...en timma typ men fick skämmas lite när jag träffade de andra föräldrarna. Kiruna och Stockholm ligger lite längre bort...hemkomna gick vi direkt till grannarna. Korv och pinnbrödgrillning med badtunnebad vid Vindelälvens strand var inte fy skam. Lillbulten låg och flöt som en kork i tunnan med huvudet vilande mot en vuxens axel. Livet är gott att leva sådana stunder! Idag har jag legat på skjutbanan (AK4-skjutning) i Ramsele, det var mindre behagligt för vår herre i himlen öste ner vatten på oss. Blöt och sandig så ilade jag snabbt mellan hyllorna på ica på vägen hem. Kände mig som en blöt kall hund...höll på att springa över Prude bland chipsen, så bråttom blev det. Nu väntar jag på att M ska komma ner från vinden,han nattar Lillbulten. Hästtjejen väntar på sin tur vi datorn. Fortsatt tunt blir det här för jag har inte tagit itu med datorproblemen än...imorgon kanske!

/Hera
Lizaloop

Lät som en härlig kväll, badtunna är aldrig fel speciellt inte den här årstiden!!!

Pernilla

Ja, jädrans vad du sprang fort! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress