Hera

Gateway
Då har jag fått det att funka, Gateway...vilket är ett modem och router för trådlöst och kabelbaserat nätverk i ett??? Det var inte svårt att få ihop trots att jag är amatör. Man får en plansch med utförliga bilder och text med steg för steg moment...sedan gäller det ju att kunna läsa...inte skriva nätverksnamnet där nätverksnyckeln ska vara...(som jag gjorde och sedan funderade va fasen det inte funkade för...)

Älskade lillebror var förbi, det var riktigt kul! Han lärde mig lite tips och trix här vid datorn :-)...nu är han i Umeå och läser in sig på information inför morgondagens möten, han jobbar och står i! Hästtjejen har kikat till Lila i eftermiddag. Annicka kommer snart ångra att hon lovat oss en kattunge för vi är ju där och dräller hela tiden :-), säg ifrån det tål vi!

M gick just och la sig...han ska upp 04.15...jag ska gå isäng snart jag med...trots att jag får dra mig till 06.30!

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress