Hera

Fint besök!
Den här har jag just suttit 1 1/2 meter ifrån och fotat. Något tokigt är det med den...inte för att det märks annat än att jag fick komma så nära...

Jag kan inget om fåglar...kan det vara en ung sparvhök??? Hjälp mig ni som kan!


/Hera
Lizaloop

Wow, vilkne bild, som om en riktig proffs naturfotograf fotat den, kan inget om fåglar så jag kan inte säga vad det är...!

Pernilla

Himmel vilken snygg bild!

Ingen aning om vilken fågel det är, alla fåglar är läskiga :-)

Hera

Synd bara att ena ögat är i skugga...men visst är det en fin pippi! Hoppas det går bra för den...

Stannapanna

Roffe T Är här och hälsar på han säger att det är en stenfalk eller en ung pilgrimsfalk, men mest troligt en stenfalk ...

Åh jag tror att han kan veta vad han pratar om , han jobbar ju m sånt här ?! Kram

Hera

Coolt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress