Hera

En lös tråd
en tråd lös...ett trådlöst nätverkskort i form av en usbpinne har jag försökt uppbringa i Vindeln idag utan att lyckas...till slut finner jag ett...var då. Jo i M:s dataväska! Troligen något hans teknikintresserade far köpt. Programvaran till den är installerad i den bärbara. Nu behöver jag den ju i den stationära...som fortfarande saknar koppling mot nätet, så jag kan inte hämta hem den...och skivan...den är...? Får ringa svärfar imorgon!

Imorgon ska jag hämta hem hästtjejen min, äntligen! AK4 baskrav dagarna är inställda, vi var för få anmälda. Det är ett krav att man genomför den för att anses ha uppfyllt sitt hemvärnskontrakt...men de ger en inte möjlighet att göra det...bara för att en massa andra människor inte orkar släpa sig dit...varför är man med om man inte kan va med....varför kan inte vi från frivilligkåren få göra det tillsammans med de andra hemvärnsmännen....Åker på lördag på en prisskjutning...tänk om man bara pang pang pang...bästa resultat av alla..så får de se att jag med kan, trots att jag är från frivilligrörelsen.. ha ha ha ...men så blir det ju inte för jag har ju inte tränat lika mycket som dem...och jag har det nog inte i generna!

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress