Hera

V 16. Måndag

Slog upp kalendern för den här veckan och konstaterade att här såg det ju tomt och fridfullt ut...noterade några saker vi ska göra den här veckan och vet ni vad...den här veckan ska nog rulla på den med.


På M:s jobb ska de ha utbildning på den nya maskinen den här veckan så han jobbar morgonvecka. Ikväll ska han och Hästtjejen skjuta pistol via pistolskytteklubben...jag och Lillbulten borde besöka badhuset snart men jag har känning i halsen och ryggen är inte helt ok så jag ska ta det lugnt (jaga en lillbult som kryper runt i omklädningsrummet är INTE lugnt)...Tisdag skjutsar jag Hästtjejen på ridningen och då passar jag på att ta mitt löparpass. (medan hon rider.) Onsdag så är det föräldralunchträff hos svägerskan...Afro för mig på kvällen. Torsdag mitt springpass...helgen, eventuellt kommer en kompis till Hästtjejen hit från Big Lake...Söndag ska jag baka kärleksmums till musikcaféet på måndag.


"De människor som får ut mest av livet är inte de som har levt ett sekel utan de som har levt varje minut"

Colette



Läste nu på morgonen om 49 års kalaset i Big Lake...jag skulle velat vara där...SAKNAR ER!


/Hera

Lizaloop

Halloj!
Trodde du skulle vara med på samhällsnämndmötet!
Jag antog mig som suppleang, ska inte du oxå vara med på ett hörn...
Tyvärr jobbar jag ikväll så musikcafeét missar jag!

Hera

Hade tänkt fara men...vi var så himla trötta igår eftermiddag...sprang istället...hmmm Vad bra att du är med...då kan jag lobba via både dig och svågern moaha ha ha. Fast på nåt hörn kan jag hjälpa till, absolut! Musiccaféet är nästa måndag, då kanske du kan?

/Hera

Jenny

Vi saknar er med ska ni veta!! :O)

Lizaloop

ahh nästa måndag, perfekt, då är jag ledig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress