Hera

V 15. Måndag

"Barn tänker inte på den tid som gått eller den tid som kommer. De njuter ögonblicket, vilket få av oss gör."
Jean de la Bruyère
image218
Foto: V.S.Åström

Den här veckan ska jag försöka slutföra sånt jag har på hög...behöver även fräscha upp mina kartkunskaper...det drar ihop sig till hemvärnsövning och då måste man ha koll på x och y...hissen går upp och sen går man till höger, poppar upp i mitt huvud. Nån som känner igen det?

Jag har lagt upp två kategorier till i min ämneslista, Träningsdagbok och Blir det nån hund? Jag har alltid gillat att träna i grupp, typ spinning, step-up, boxing...där det finns ledare och kamrater som driver på, peppar...och saknar en om man inte dyker upp. Jag går på Afrogympa en dag i veckan men genom min träningsdagbok så hoppas jag att ni besökare jagar på mig istället :)

Idag blir det småbarnssim, onsdag besök på banken för att slutföra husköpet...sen hade jag, för länge sedan, lovat svägerskan en fest på fredag....jag hade sagt att "när alla husaffärer är klar, tentan är gjord....då ska du och jag dricka oss jättefulla".......det är något jag inte gjort på evigheter, det är i och för sig inget jag längtar efter...och det låter ju jätteomoget!....men vi kanske kan ta en lightvariant...en flaska rött, ost och kex...det låter väl mer moget, eller?

/Hera

Svägerskan

Haha! Den där lightvarianten låter bra, för jag ska iväg till Storuman på lördag... Är nån hundutställning och Ajja med matte behöver sällskap! Får väl inte va allt för bakis. Jag behöver iaf inte köra *fniss* Det hade jag glömt!! Vi badar inte idag, för här är det väldans förkylt
:(. //U

Lizaloop

En kompis ringde mig igår (söndag) och villa komma hit i helgen och ha fest...det var ju inte så att man kände sig jättesugen men det kanske blir den där light varianten då, det lät bra!

Ice Lady

Ha ha ha... Ja den där lightvarianten lät helt klart mer "mogen". ;-)

Vin och ostbricka är aldrig fel! Gärna med färska frukter också (vindruvor, päron osv)!

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress