Hera

Pass 9
Då har jag avklarat sista passet på vecka 3. Jag följer träningsprogrammet som Tjejmilen tipsat om och det går framåt :) Idag var det 8 min x 4 som skulle joggas med 2 minuters raska promenader emellan. M och jag sprang samtidigt idag, Hästtjejen var barnvakt själv för första gången. M sprang Hjukenrundan som han kallar det...upp till Hällnäs...ner mot Hjuken och hem igen. Eftersom jag än så länge vill ha det så flackt som möjligt så sprang jag mot Hjuken och snodde på halva tiden. 1 x 8 min + 1 x 24 blev det. Tänk att jag sprang 24 minuter i sträck...

/Hera
Stannapanna

Åh Vad duktig du är !!!

Rebecca

Tack tack :)

ska du springa tjejmilen?

Hera

Njäää, skulle nog vilja det (har gjort det en gång) men det känns så geografiskt ocentralt..Stockholm alltså ha ha ha...

/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress