Hera

Pass 8
 Vecka 3

7 minuter jogg  x 4 med 2 min rask gång mellan gällde idag.

Det blev 1 x 15 min...3 minuters gång och 1 x 14...ville inte ge mig i Böjernbacken därför blev första delen lite längre. Tänker som så att för varje gång jag springer upp för den blir det lättare nästa gång...eller tänkte så idag i alla fall. Känns bra men fort går det inte! Nu ska jag töja ut ben och ryggen medan jag är varm!

/HeraRunner
Anonym

Herre jösses, va vältränad du kommer att vara snart. Man får ju en ångestattack snart *fniss* Kan du inte smitta av dig på mig oxå... Jag har pillrat lite mera med sidan nu, och uppdaterat med några bilder till i bloggen. Det var min motion! :D
Ha det gott!

Hera

Ha ha, jag vältränad...dit är vägen jääättte lång! Ska kika in till din sida...nu!

Mötley Annika

hehe du e duktig du... Trevlig helg !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress