Hera

Pass 11
Känns skönt att kunna "gena" lite nu...alltså istället för 5 x 6 min med 1 minuts rask gång emellan så kör jag allt i ett. 30 minuter jogg. Största kampen är just nu inte mot min kropp...utan att få möjligheten ATT få tid att jogga. Hästtjejen tog hand om Lillbulten samtidigt som hon gjorde sin läxa...sen sänggång för Lillbulten som inte höll på att somna när hon väl gavs tillfälle. Nej, nu är jag jättetrött så jag säger...God natt

/Hera
Svägerskan

Hihi! Känner mig lite medskyldig för gårdagens väntan på joggingturen. Missade helt vad klockan var! Trodde din M skulle fiska upp henne på vägen hem och hon sa inte emot... *skratt* Men håll med om att hon kom hem fort när hon väl va på väg *ler*

Hera

Du ska inte känna dig skyldig alls! Snabbt gick det dock :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress