Hera

Pass 10

Nu är det 4 x 7 min jogg med 1 minuts gång emellan som gäller. M skulle vara hemma vid 20...så då var jag ombytt och klar, ringde för att höra hur långt bort han var...45 minuter....hmmm.. Hästtjejen sa att det skulle nog gå bra att va ensam med Lillbulten så jag gav mig av...(att bli sen kan man...men man kanske kan ringa och tala om det då...)...så jag sprang väl lite på "etre"...i början...och på stressen sedan. Avverkade allt i ett...alltså 1 x 28 minuter...säg inte att jag var duktig för så känns det inte. Nu är alla hemma i alla fall, väntar på min tur i duschen...sedan blir det en kopp tè med M (fast han ska äta sin middag).

CU

/Hera

Svägerskan

Men vadan detta? Ingen uppis idag???? :P Har jag smittat av mig sen igår???

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress