Hera

Lite helt EGEN TID
God morgon!

M, Hästtjejen och Lillbulten har åkt till ranchen (svärföräldrarna) för att byta till sommardäck på Saaben. Skönt tänkte jag...EGEN TID....så jag har plockat ihop Hemvärnsutrustningen inför nästa helg, diskat, hängt upp tvätt, burit upp ren tvätt, bakar just nu (assistenten jobbar för fullt), kört igång en ny tvättmaskin....öhhh men snart så ska jag ha EGEN TID...vad man då gör?

Igår satte M upp den nya köksfläkten :-) Den köpte M och jag förra gången vi var till Umeå, säkert en månad sedan nu! Skönt att ha en fläkt som funkar! Jag kollade ytterligare en gång om det inte skulle vara möjligt att klämma in en diskmaskin under diskbänken...det ska gå...så det står härnäst på önskelistan.



Hittade några fina koppar i det lilla huset som, om inte jag minns helt fel, ser likadana ut som de pappa har ärvt efter min farmor. Drack lite te ur en igår!



Annars har jag ont i armen efter all baseball (wii)  jag spelat...   :-)  
/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress