Hera

Jättefesten
Igår kväll gick den av stapeln, festen jag lovat min svägerska. Hade köpt en kartong vin, ostar och kex. På eftermiddagen hämtade min svärfar barnen (M passsade på att jobba över) strax därefter anlände hon. Vi drack en varsin cider som blev kvar sedan förra fredagen...sedan kom en väninna till ...vi åt ost kex...och drack säkert 2 glas vin var! Vi kan parta vi!!!
Skämt åsido så hade vi supertrevligt, hann prata om allt möjligt...tiden flög iväg. Det där gör jag gärna om! Just nu saknar jag bara min familj, hoppas de kommer hem från svärföräldrarna strax.

/Hera
Klara

godmorgon :) går gärna in på min blogg och svara på "vem bär den bäst" ;) !

Ice Lady

Lät som en lyckad fest! Förmodligen typiskt kvinnligt att kunna sitta och "surra" en hel kväll, men roligt brukar det vara! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress