Hera

Himlen
Heldag i Umeå igår, köpte mig lite arbetskläder plus att Hästtjejen fick sig bl.a. ett par snygga Lee jeans. Hann med att äta en mjukglass ute i solen, strölyssnade under tiden på politisk information om läget för oss medborgare med en högerregering som Lennart Holmlund höll uppe på apberget. Är det verkligen nån som lyssnar på det där undrade Hästtjejen...ja vad säger man?...

Köpte ett Wii :-)...så vi hade kul igår kväll men det bästa med hela dagen var sista butiken vi besökte. PLANTAGEN...jisses, Hera kom till himlen!!!! Kunde ha köpt med mig massor hem till trädgården men snön ligger ju kvar än så jag fick behärska mig. Köpte dock 6 pelargoner för 100 kronor...20 rosor för 40 kronor och en korg penséer. Billiga öppningserbjudanden var det men det som var kul var att det var fina exemplar...   :-)...sneglade på en jättefin doftranka som de ringlat upp i en slags "tubform"...men jag kändes inte riktigt ha råd efter dagens övriga inköp. Dit ska jag igen!

Avslutar med en bild på Lillbulten som fick vara hemma med svärmor igår!

/Hera
image222
Lizaloop

Å kul, köpte ni wii...har hört att bowling tydligen ska vara hur kul som helt, nästa vecka är jag ledig, då kanske jag kan ta mig för att komma på kaffe någon dag!

Hera

Yes, do so! :-)

/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress