Hera

Gjort!
Då kan jag bocka av det...har gått igenom alla utgifter genom åren på huset, läst skatteverkets broschyrer för att uppdatera mig och fyllt i blanketterna...som inte ska in förrän nästa år den här tiden. Det vill till att börja jobba så snart som möjligt så jag får nån inkomst...så jag får betala mer skatt....så jag har något att reducera :)

Nice att ha det gjort i alla fall! Har även gjort årets deklaration men inte skickat in den. Gör den givetvis på nätet men jag tänkte vänta tills jag får den i fysisk form, då ska jag gå igenom den en gång till sen lämnar jag in den med hjälp av mitt bankid!

Hästtjejen har varit hemma idag...hon har mått pyton, hoppas det gått över tills imorgon. M har ritat en ritning på våran nedervåning, det kan nog va bra att ha. Han tycker sånt där är roligt, springer runt både med tumstock och lasermätare och ritar och pillar på sitt millimeterpapper. Det är jag glad för, jag tycker inte sånt är roligt.

 
Brushing Nej nu ska jag gå och borsta mina tänder...de andra ligger redan och sover så jag har ju fått en liten stund för mig själv.

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress