Hera

Gammsmen

Här är en hemsida om min farfars farfarsfar, Gammsmen! Han var visst en mycket speciell och ..än idag en omtalad man...kika in och läs om historien när han lyfte ett helt stall...


Här är en bild på min farmor och farfar.

Farmor Agnes levde 1895-1969...Farfar Elon mellan 1893-1952...vilket gör att jag inte träffat någon av dem.

/Hera

linda

hej! är en tjej från trollhättan! om jag inte är helt ute o cyklar så har vi gemensam släkt! min farmor hette margit och var dotter till elon och agnes skulle vara kul om du ev skulle kunna skicka kortet på dom via mail. tror inte pappa har något så det skulle bli en överaskning (min pappa heter lars om det känns igen!) m.v.h linda i trollhättan

Majlis Stenman f Andersson Skarvsjöby

Hej! Oj så kul att se farbror Elon och faster Agnes på bild. Ett exakt likadant kort finns i

mitt barndomshem. Min pappa, Thule var bror till

Elon. Hälsningar Majlis, ättling till gammsmen eller, som min pappa sa "Smesskalln" (a uttalas brett nästan som ä)

Hera

Vad kul...höll på att missa din kommentar Majlis, det var inte igår jag la in bilden om man säger så :-)...hmmmm, du blir alltså en kusin till min pappa. :-D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress