Hera

Fundering över håriga ben...
Har legat på bron idag, läst en god bok och solat. Eftersom jag inte sysselsätter hjärnan med så mycket vettigt just nu så börjar konstiga funderingar infinna sig...Låg på rygg ett tag med benen lutade mot en stolpe...kikade på dem och konstaterade att trots en dags solande så såg de rätt vita ut fortfarande...och lika håriga som vanligt. Ett av mina mål med mitt springande är att få lite smalare och tjusigare ben...om de nu blir smalare...blir det då ungefär som att man släpper ut luften ur en ballong?...alla hårstrån ska då samsas på mindre yta...så benen ser ännu mer håriga ut...eller är hårstrån per kvadratcentimeter konstant?...

I-landsproblem för en föräldraledig mor...jag vet!

/Hera
Lizaloop

haha vilken fundering, det har jag inte tänkt på...
hmmm

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress