Hera

Deklaration och Webbhotell
Då har jag gjort min och Hästtjejens deklaration...började städa igår...först idag blev golven torkade...nu är allt som jag tänkt göra gjort, så nu tar jag helg :-)

Tips:
Har du inte fått hem deklarationen än men är nyfiken...logga in på skatteverkets hemsida med hjälp av bank-ID!
Länk för den som inte vet vad bank-ID är!

Fundering:
Jag har funderat länge på att skaffa en hemsida...där den här bloggen kan ligga...vad tycker ni? Vilket hotell rekomenderar ni?

/Hera
Pernilla

one.com :)

Lizaloop

Jag röstar FÖR bloggen! På hemsidor är det sällan man kan kommentera varje inlägg för sig!

Pernilla

Då bygg man sj ;)

Ice Lady

IT Norr är det vi använder (och rekommenderar till våra kunder).

Dels för att de finns i Vindeln (gynnar lokala företag) och sedan är både service och säkerheten hög.

http://www.it-norr.se/

Smeättling

one.com eller spray, billigt och bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress