Hera

Dagen före dagen efter...
öhhh...dagen före idag, alltså igår...missade jag att blogga! Vad hände igår...M målade uppe i sovrummet, jag bar ved från släpvagnen till bron. Blev dyblöt av svett, det var inte jobbigt men jag var nog för mycket klädd. Städade lite i det andra huset, hittade bland annat några fina snapsglas och likörglas...vilket jag saknar så det var perfekt!
 
Sedan kom M:s föräldrar hit på kaffe, trevligt! Tog en dusch inför festen...åt god middag, sen kom en f.d. jobbarkompis till M på besök. De har jobbat åt samma bevakningsföretag en gång i tiden. Det var kul! Sedan var det dags att åka upp på berget...först till Lizaloop och sedan till Prude. Lisse, Tiny Tina, Nattdis, Ice Lady och Motley Crue-Annika var också där...och flera andra. Det var jätteroligt...alla var väldigt trevliga och välkomnande så jag hade haft pirr i magen helt i onödan! Provade på att spela Buzz och Singstar...jag sjunger ju hellre än bra men det var en höjdare! Gissa vem som är sugen på att köpa en konsol och spel? Det fotades och filmades friskt på festen...har sladdat förbi bloggarna men inget är publicerat än...jag är ju en blyg tjej egentligen så ...have mercy on me, be gentle! En av tjejerna på festen har en farbror som är granne med Valter i Strömnäs...så hon känner till Gubben Bergström, Pelle, Dagmar, Eva och Tommy, Puma och Leif...så jag är inbjuden på fisketävling till hennes hemby, Suddisjaur, nästa helg :)   ...men jag tror jag tackar nej ...

Såååå idag är det dagen efter dagen före...lite seg är jag...men jag måste ladda upp för min joggingrunda i eftermiddag!

/Hera
Lisse

Skönt att det är nån annan som är vaken... Lizaloop ligger utslagen i sängen, hon har bara varit upp för att ta en treo..
=)
hehe

Lizaloop

ja det var väldigt trevligt igår och jag lovar att du hinner nog bli less på både buzz och singstar framöver för det finns nog hemma hos nästan alla ;)

Ice Lady

Ja, det var jättekul! Men en fisketävling i Suddis lät väl "jättekul"! :-P Ha ha ha ha...

Det lär bli fler kvällar med Buzz/Singstar!
Ser också fram emot kaffe-besöket hos dig!

Tack för senast och sköt om dig! :-)

Mötley Annika

kul var det helt klart...jag ska ladda upp kort så fort jag hämtat igen min kamera ...man kan ju inte komma ihåg allt ...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress