Hera

Rätt knapp?
... har suttit och pluggat en stund, tycker det är lättare på kvällen än på dagen. Är väl en nattuggla, det är bara det att det funkar inte att jag ska sitta uppe halva nätterna. Inte på sikt i alla fall... 

På Mittuniversitetets hemsida kan man logga in sig som student, man sitter då i ett virituellt klassrum med sina kurskompisar. Man ser att dom är inloggade, en del länge, en del försvinner andra kommer till. Det enda jag funderar på är, vad gör dom? Jag menar man kan gå in och skriva ut info om vad man ska göra, instuderingsfrågor osv, sedan kan man ställa frågor till läraren eller kolla om någon annan har ställt någon bra fråga... thats it. Så har jag uppfattat det i alla fall. Jag är dock inte säker på att jag använder "redskapet" rätt, trycker på rätt symboler och så när man ska göra något... Man kan chatta med varandra... men INGEN GÖR JU NÅGONTING. Jag har gjort ett taffligt försök och sagt hej till alla på anslagstavlan men ingen har svarat...Sååå antingen sitter dom och har fattat precis hur man ska skriva de två inlämningsuppgifterna och vad som är viktigast att fokusera på när det gäller boken på 474 sidor, de har så himla fullt upp så de har inte tid för en orutinerad elev som mig...Eller så sitter de också där och stirrar in i skärmen och undrar, tryckte jag på rätt knapp nu?

 Back To School Joke 

God natt
/Hera





Anna Henriksson

Hahaha jag måste få skratta! Förmodligen känner dom sig lika lost som du,men har inte ens kunnat luska ut hur man svarar på ditt hej =)Huga brandbilarna susade just förbi,hoppas inget hemskt har hänt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress