Hera

Ny måndag, ny vecka.
Veckans ordspråk!

"Att ibland stanna upp ett tag, kan vara enda möjligheten att orka gå vidare. "  Olle Wedholm

Hmmm kanske det?

Jag var inne i ett flyt just nu, får saker och ting ur händerna. Har beställt flygbiljetter till resorna till Stockholm jag ska göra i oktober (via jobbet), är nästan klar med min fotobeställning (scannat in bröllopsbilder mm på äldre släktingar) och sorterat post. Har handlat mat, lämnat in mobiltelefonen på reklamation + vägt lillbulten. (6545 gram, hästtjejjen vägde i samma ålder 8185...)

Men sen....hade anmält mig att plugga på universitet på distans i höst. Kursen börjar med upprop i Ö-sund på fredag, anmälde mig för drygt någon vecka sedan. Enligt studera.nu var min ansökan registrerad sedan stängdes den ner en vecka, nu är den öppen igen och nu finns INGEN anmälan. Prova ringa dit säger jag bara..., ska jag skicka in en ny pappersansökan? (enda att göra känns det som) F*n, jag som är så peppad!

Ja ja, nåt blir det väl nån gång...

Big sister, storasyster I, har ju fått nytt jobb i sommar. Spännande för henne att få göra något annat men som ändå knyter an till det hon pysslat med förrut. http://www.opencare.se/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=52  

Lillebror har faktiskt oxå nytt jobb, här i byn... får återkomma med beskrivning :-)

Det händer ju faktiskt litegrann när man tänker efter, kul!

På tal om kunskaper.... Svägerskan och storebror har nyhetsbrev = skriver de något på sin hemsida så får jag info om det (antar jag, har nyss anmält mig) Jag önskar om jag kunde få en pling varje gång någon av mina kompizar uppdaterar sin blogg. Jag nöter ju nästan upp deras sidor :-) är ju så nyfiken om de skrivit något nytt! Det är alltså en fundering den andra är hur jag får bort mig själv som kontakt  (råkade trycka in mig där...) på blogg.se, medlemmar.

Bye bye

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress