Hera

Nu är det kokta fläsket stekt!
Efter lång väntan så har jag nu fått svar, jag tog mig in på kursen! Företagsekonomi, organistion 7,5 p så nu lär jag nog inte ha tid att skriva speciellt långa inlägg här inte...
Jag fick svar igår med posten så jag hann inte till Östersund på uppropet som började igår morse men jag har nu hittat det mesta jag troligen behöver via internet. Litteratur har jag fått låna av en snäll granne någon gata bort till jag får hem egna böcker.  Vi får se hur det här nu går, om Lillbulten sover snällt några timmar per dag så jag hinner plugga.... Går det inte så får jag väl börja om senare, värre än så är det inte.

Trevlig helg

önskar en Hera med en mage proppfull av grannens utsökta nybakta bullar :-)
Anna Henriksson

Åhh vad kul!! Hoppas jag har lika tur som du!!

Maria

Grattis =)
Hoppas du hinner blogga lite snabbt i mellanåt ändå =)

stannapanna

vad kul ! Lycka till !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress