Hera

Måndag v 39
Hej på er gott folk!

Höll på att glömma mitt måndagsinlägg, det har jag lovat mig själv att det ska bli, sedan blir det som det blir...

"Livet är INTE en fotbollsplan som man skall rusa fram över, utan en trädgård som ska skötas" H.E. Fosdick

Ja, det gäller att ta det lugnt :-)

Jag är imponerad av http://annaslya.blogg.se/ hon har vart som värsta duracellkaninen den här veckan, det bara sprutar inlägg :-) Det är kul för jag läser dem gärna! Dessutom har hon ändrat utseende, det har jag tänkt göra sedan bloggens början men jag har inte orkat sätta mig in i hur man gör...man kunde ju åtminstonde välja en annan mall... höstfixa lite som http://ludvigssons.blogg.se   Nej själv har jag nog idétorka... eller så kanske jag har tankarna någon annanstans. Anna i sin lya :-) ställer många bra frågor dock...

Hon undrar över ärligheten hos oss småbarnsföräldrar, glorifierar vi?
Det kanske vi alla gör då och då i livet oavsett vad det gäller... Nog har man haft perioder då livet har känts som ett stort svart hål men har någon frågat så har man sagt att allt är bra...
Mitt svar till henne är att just nu så är det bra, Lillbulten sover oftast hela nätterna och är go å gla på dagarna. Hästtjejjen är också som en sol. Jag vet dock att tider kommer...så är det...inte är det en dans på rosor jämnt...
Däremot har jag väl släppt lite på prestigen, valt vad jag prioriterar just nu... det är inte att träna på gymmet som jag tycker är kul annars, sjunga i kören som jag också brukar...Däremot är jag övertygad om att jag kommer att hinna det framöver! Däremot har jag tagit mig tiden att plugga på distans, det passar ju bra nu när jag praktiskt taget har husarrest om kvällarna :-) Internets värld, välsigne dig :-)

(Husarrest undrar ni...M är borta på veckodagarna, så när Lillbulten sover så får jag hålla mig hemma. När hon är vaken kan jag givetvis göra saker men då får hon hänga med )

Imorgon är det dags för badhuset igen men vi kommer inte, Lillbulten är så förkyld. Det är mycket bättre men jag vill att hon ska vara snorfri :-)  

Ha en bra vecka!
/Hera

Ps, Marias ledtråd på förra inlägget var väldigt klurigt...
Maria

Ja visst fick jag till det =)
*hahaha*

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress